Akupunktura

Akupunktura je starokineska metoda liječenja uz pomoć igala koje se zabadaju u određene tačke na koži. Svjetska zdravstvena organizacija priznala je akupunkturu kao metodu liječenja i sastavila listu bolesti koje se uspješno tretiraju tom metodom:

• periartritis ramena
• sportske povrede
• išijas
• kontrakture i ankiloza zglobova
• reumatski artritis
• tenosinovitis
• neuralgije
• periferne povrede živca
• glavobolje
• migrene
• stres
• kronični umor
• neuroze
• hipertenzija i hipotenzija
• rinitis
• alergije
• bronhitis
• astma
• upale sinusa
• šum u ušima - tinitus
• probavne smetnje
• neplodnost
• neuredne menstruacije
• dismenoreja i popratne tegobe
• razne kožne bolesti
• kozmetički tretmani (bore, celulit)
• usporavanje procesa starenja
• bolesti ovisnosti - debljina, pušenje

Kako djeluje akupunktura?

Vitalna energija (Qi) u tijelu teče putem meridijana kojih ima 12 parnih, simetrično postavljenih i 8 izvanrednih meridijana. Meridijani su povezani s unutarnjim organima i s površinom tijela. Ubadanjem u tačke meridijana na površini kože ispravlja se i harmonizira tjelesna energija, a isplavljuju se patogeni faktori. Na taj način se osnažuje imuni sistem, poboljšava cirkulacija, reguliraju hormoni, povećava energija i smanjuje stres.

Kako se provodi akupunktura?

To je ovisno o dijagnozi odnosno indikaciji za akupunkturu. Tretman započinje nakon upoznavanja akupunkturologa s pacijentom i njegovom povijesti bolesti u razgovoru, te uvidom u dokumentaciju. Najčešće se radi o 8-12 tretmana koji traju 20-30 minuta, 2-3 puta sedmično.