Ponedjeljak – Petak 08:00 – 17:00

Psihološka procjena

Psihološka procjena uključuje sveobuhvatan pregled kognitivnih funkcija, ličnosti i potencijalnih patoloških stanja. Ova procjena koristi standardizirane testove i metode kako bi se dobio detaljan uvid u psihičko stanje klijenta.

Trajanje: 2h

Komponente psihološke procjene:

Kognitivna procjena obuhvata evaluaciju mentalnih funkcija poput pamćenja, pažnje,logičkog razmišljanja i rješavanja problema. Ovi testovi pomažu u identifikaciji potencijalnih kognitivnih oštećenja ili neuropsiholoških poremećaja.

Procjena ličnosti uključuje upotrebu standardiziranih testova za mjerenje različitih aspekata ličnosti. To uključuje procjenu nivoa organizacije ličnosti, prepoznavanje poremećaja ličnosti i identifikaciju specifičnih obrazaca ponašanja i emocionalnih reakcija.

Procjena patologije se fokusira na identifikaciju prisutnih mentalnih poremećaja i njihovih simptoma. Ovaj proces može uključivati dijagnostičke intervjue i upitnike za prepoznavanje depresije, anksioznosti, poremećaja ličnosti i drugih mentalnih stanja. Procjena mreže simptoma obuhvata identifikaciju i analizu prisutnih simptoma mentalnih poremećaja. Ovaj pristup omogućava detaljno razumijevanje simptomatskih obrazaca i njihovog uticaja na svakodnevno funkcionisanje pojedinca.

Profil mentalnog funkcionisanja uključuje procjenu kognitivnih i afektivnih procesa, identiteta i odnosa, odbrambenih mehanizama i procjenu objektnih odnosa. Ovaj sveobuhvatni pregled pomaže u razumijevanju kako pojedinac funkcioniše u svakodnevnom životu i kako se nosi sa stresom i izazovima.

M.Clin.Psy Ilda Bukva