Ponedjeljak – Petak 08:00 – 17:00

Poliklinika Atrijum Sistematski pregledi

Sistematski pregledi

Sistematski pregledi su vrsta medicinskih pregleda usmjerenih ka poboljšanju i jačanju zdravlja, otkrivanju bolesti u ranom stadiju i rehabilitaciji. Zbog toga Poliklinika Atrijum nudi preventivne programe fokusirane na prevenciju oboljenja i sprječavanje daljeg pogoršavanja zdravstvenog stanja.

Iako je glavni cilj medicine liječiti bolesne, ideal kojem se teži je sprečavanje da do bolesti dođe. Ponekad je bolest nemoguće izbjeći, no izuzetno je korisno njeno otkrivanje u ranom stadiju, kako bi se mogla što uspješnije izliječiti. I zato su preventivni sistematski pregledi od neprocjenjive važnosti

Šta su zapravo sistematski pregledi?

To je detaljni je pregled čitavog tijela, kao i većine organa u nastojanju da se bolest otkrije u ranom stadiju. Pacijent se pregleda “od glave do pete”, najbolji je rezultat kad se utvrdi da je dotična osoba zdrava, ali ako rezultati pregleda ukažu na bilo kakav problem, započinje liječenje. Pitanje je koliko nas je zdravih ako se u obzir uzme porast brojnih faktora rizika koje sa sobom nosi moderan način života. Među njih spadaju nezdrava i nepravilna prehrana, sjedilački način života bez dovoljno tjelesne aktivnosti, stres i pušenje.

Do oštećenja krvnih žila, srčanog infarkta i moždanog udara dovodi i sve veća učestalost povišenog krvnog pritiska, prekomjerne tjelesne težine, šećerne bolesti te povišenih masnoća u krvi. Dešava se ne tako rijetko da faktori rizika za sve ove bolesti godinama “čuče” u nama, nismo ih ni svjesni, a otkrijemo ih tek na sistematskom pregledu. Nije riječ samo o rizicima za kardiovaskularne bolesti, tu su učestale maligne bolesti, oboljenja organa za disanje, problemi sa probavom, kostobolja itd.

Preventivni sistematski pregledi posebno su značajni za otkrivanje malignih oboljenja – raka prostate u muškarca, raka dojke i materice u žena, raka želuca i debelog crijeva, te raka pluća. Uspjeh u liječenju i njihova daljnja prognoza značajno ovise o što ranijem otkrivanju tih bolesti, budući da se one često razvijaju podmuklo, bez gotovo ikakvih simptoma. Redovni sistematski pregledi omogućavaju pravovremeno otkrivanje određenih malignih promjena, bilo pomoću tzv. “screeninga” ili probiranja (kao što je određivanje koncentracije PSA kod muškaraca te mamografija i ultrazvuk dojke u žena), bilo ciljanom dijagnostikom kod članova porodice osobe oboljele od neke maligne bolesti.

Sistematski pregled trebalo bi obaviti jednom godišnje ili barem jednom u dvije godine, što ovisi o dobi, zdravstvenom statusu i postojanju faktora rizika za razvoj određenih oboljenja. Starija životna dob, jedna ili više kroničnih bolesti te maligne i neke druge teže bolesti u obitelji opravdavaju i češće sistematske preglede. Najvažnije je biti svjestan kako je spriječiti pojavu neke bolesti ipak mnogo učinkovitije i jeftinije nego je kasnije liječiti.

Koji su najčešći razlozi za izvođenje sistematskog pregleda?

Sistematski pregledi se najčešće provode kako bi se utvrdili eventualni zdravstveni problemi, identificirali rizični faktori za različite bolesti, procijenila ukupna zdravstvena kondicija i pratilo stanje tokom dugotrajnih bolesti ili terapija.

Sistematski pregledi za firme

U svijetu poslovanja, briga o zdravlju zaposlenih postaje sve važnija. Kompanije koje prepoznaju vrijednost zdravih i zadovoljnih radnika često nude sistematske preglede kao jedan od benefita za svoje uposlenike. Poliklinika Atrijum, s predanošću prema zdravlju i dobrobiti, pruža četiri opcije sistematskih pregleda, omogućavajući kompanijama da osiguraju najviši standard zdravstvene zaštite za svoje timove.

Opcije sistematskih pregleda

Sistematski pregled – Opcija 1 – 110,00 KM

• Internističi pregled sa EKG-om
  • Laboratorijska dijagnostika ( Se, KKS, Šećer, Kreatinin, Holesterol, Trigliceridi, AST, ALT, Fe I urin )